Sofrayı kurdular, Paris'e uçtular!
Kampanya

Bosch'tan ürün odaklı keyifli bir interaktif yarışma

adinteractive, tüm kurgusu, tasarımı, planlaması, uygulaması ve teknolojik altyapısını kendi bünyesinde gerçekleştirdiği yepyeni bir interaktif yılbaşı kampanyasını daha hayata geçirdi. Dünyanın beyaz eşya devlerinden Bosch’un www.boschevaletleri.com sitesinde başlayan kampanya kapsamında, Sanal Bosch Mutfağındaki ürünleri kullanarak yılbaşı sofrası hazırlayanlar arasında yapılacak çekilişle, 10 kişi Paris’e gidiş-dönüş uçak bileti kazanacak.

Amaç 

Bosch ürünlerinin farklılıklarını ortaya çıkarmak, kurumsal iletişim hedefleri çerçevesinde marka iletişimine katkıda bulunmak, birebir pazarlama amaçlı kullanılabilecek geniş bir veritabanı oluşturmak.

Yöntem ve Sonuç 

Eğlenceli ve ödüllü bir interaktif yarışma konsepti ile Flash tabanlı animasyonlu bir oyun yaratıldı. Oyunda katılımcıların hoş vakit geçirerek 6 farklı Bosch ürünü sanal olarak kullanma imkânı yaratıldı. Ödül olarak Paris'e uçak bileti verilen ve 10 gün süren kampanya çerçevesinde oyun toplam yaklaşık 60 bin kez oynandı, 10 bini aşkın kişi kapsamlı bir veritabanı oluşturacak şekilde çekiliş için kayıt yaptı..


Diğer Projeler