TANIMLA

Bu aşama, markayı tanımadan önceki süreçtir ve markanın adinteractive’e kadar geçirdiği evrimi analiz etmeye dayanır. Markanın karakter analizini yaparak, yeni bir strateji belirlediğimiz dönemdir.

TASARLA

Tasarım aşamasında markanın hedefleri, kurumsal kimliği ve değerleri, hedef kitle profili, hizmet verdiği sektör gibi birçok kriter masaya yatırılır. Bu doğrultuda yaratıcı, farklı ve amaca uygun konseptler, stratejiler geliştirilir.

UYGULA

Doğru stratejilerle tasarlanan projelerin teknik altyapılarının hazırlanması ve hayata geçirilmesi aşamasında uzman teknik ekibimizle birlikte; en güncel interaktif teknolojileri iletişim hedeflerine uygun olarak kurguluyor, programlıyor ve üst düzey test aşamalarından sonra yayına hazırlıyoruz.

GELİŞTİR

Sanat eserleri gibi web siteleri de asla bitmez. Bizim için her yayın aşaması, aynı zamanda yeni geliştirmelerin, proje fikirlerinin başlangıç aşamasıdır. Bundan sonra sürekli ölçümler ve analizler yapılır. Son teknolojiler kullanılarak ek uygulamalar geliştirilir. Güncellemeler teknoloji ile aynı hızda gerçekleşir ve proje her an canlı tutulur.